poniedziałek, 29 czerwca 2015

Kabos Cosmetics- lakier hybrydowy BOA BOA

Cześć :) Chce Wam dziś przedstawić lakiery hybrydowe firmy Kabos Cosmetics , markę tę poznałam dość niedawno, a że teraz próbuje bardzo dużo różnych marek jeśli chodzi właśnie o lakiery hybrydowe to jak to ja od razu gdy paczuszka do mnie dotarła, musiałam wypróbować te produkty.

Firma Kabos Cosmetics- posiada w swojej ofercie profesjonalne lakiery do paznokci SaloNails, lakiery hybrydowe GeLike, lakiery jednofazowe OneStep, preparaty do pielęgnacji paznokci jak: odżywki regenerujące, oliwkę do paznokci, czy preparat przyśpieszający schnięcie lakieru, dodatkowo żel do usuwania skórek, bazę podkładową z akrylem, uv top coat, ochronny lakier nawierzchniowy, utwardzacz. Także coś z chemii kosmetycznej jak: zmywacze (5 różnych), odtłuszczacz, alkohol izopropylowy, aceton kosmetyczny. Ale nie tylko w ofercie są też maski algowe (9 rodzai), balsamy do ciała (8 rodzai), mydełka i kule kąpielowe, także sole, peelingi i maski do stóp.



Ja posiadam kolor Boa Boa, jest to taki blady róż, z brązem, taki nudziak na różne okoliczności. Idealny na ślub, wesele, do szkoły czy pracy. W ofercie jest aż 70 różnych kolorów z fajnymi nazwami także neony, czy brokaty, teraz firma wprowadziła do oferty  kolejne 17 odcieni koniecznie popatrzcie na stronie u producenta. Lakiery te mają pojemność 10ml, mogą być utwardzane pod lampą UV/LED. Kolor Boa Boa jest mega napigmentowany jedna warstwa według mnie już wygląda dobrze, ale dla głębi koloru zaleca się dwie warstwy. Lakier zachwyca swoim kolorem, wytrzymałością, dwa tygodnie daje rade, jeśli komuś nie przeszkadza odrost myślę że 3 tygodnie też by wytrzymały, dobrze się odmacza przy użyciu kompresu z acetonem. Ja jestem zadowolona z obu trzech produktów i mogę je Wam szczerze polecić.  Cena: 50zł, w promocji 46zł. Na fb firmy możecie zobaczyć krótki filmik gdzie przedstawiam wykonanie zdobienia z tym kolorem :)


Base coat- jego pojemność to także 10ml, zwiększa on przyczepność lakieru do płytki paznokcia, zapewnia długotrwały czas noszenia. Jest dosyć rzadki, tym samym bardzo wydajny, bo jedno zamoczenie pędzelka starcza na pokrycie wszystkich paznokci u jednej ręki. Nie zauważyłam w nim żadnych "paproszków", które zdarzają się np. w bazie z Semilac, no chyba że tylko ja na takie trafiam. Dobrze się utwardza i na prawdę dobrze utrzymuje lakier, chroni przed zabarwieniem płytki w przypadku ciemnych kolorów. Cena: 46zł.

Top coat- pojemność także 10ml, jest on gęstszy niż baza, ale bardzo łatwo się nim maluje paznokcie, najbardziej w nim lubie to jaki można nim osiągnąć połysk po przetarciu alkoholem izopropylowym :) Połysk długo się utrzymuje, na razie tylko przetestowałam go pod tym względem że dobrze się łączy z lakierem z Pierre Rene i oczywiście Kabos Cosmetics.  Cena: 46zł.


+ zdobienie



Oferta firmy Kabos Cosmetics- tutaj.
Kabos Cosmetics na fb- tutaj.

Znacie produkty Kabos Cosmetics?


12 komentarzy:

  1. Ślicznie prezentuje się na pazurkach, a dodatkowo to, co wyczarowałaś, robi ogromnie wrażenie. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. całość świetnie się komponuje :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny kolorek. Całe zdobienie bardzo mi się podoba :D

    OdpowiedzUsuń
  4. piękny kształt paznokci oraz długość, fantastycznie pomalowane!

    OdpowiedzUsuń
  5. Kolor prześliczny :)) nie mam doświadczeń z kolorowymi hybrydami bo używam tylko Harda z Semilac do reperowania pazurków w krytycznych sytuacjach ale przyznam że nie jestem z niego zadowolona- na moich pazurkach sobie nie radzi :( i myślę o zmianie na inną firmę. Możesz coś napisać jak sprawdza się Kabos przy pękniętych pazurkach ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja mam własnie teraz jednego zrobionego hardem i jest ok. Na razie niestety nie mam do czynienia z popękanymi pazurkami więc trudno powiedzieć niestety jak sie sprawdzi

      Usuń
  6. chyba bym się nie polubiła z tym kolorem ;/

    OdpowiedzUsuń

:)