niedziela, 1 października 2017

Pyłek unicorn| neon aurora z BeautyBigBang.com

Cześć, dziś post z recenzją i zdobieniem przy użyciu jednego z nowych pyłków jakie posiadam, mam go ze sklepu BeautyBigBang.com, dokładnie nie znam nawy tego produktu bo jak to bywa na tych azjatyckich stronach nazwy są napisane trochę bezsensu, ten jest niby unicorn, a na pojemniczku pisało neon aurora :P



Pyłek przychodzi w plastikowym woreczku, w zestawie dodane są pacynki do nakładania choć ja wolę ten silikonowy aplikator. Pojemniczek ma 0,2g produktu, posiada nalepkę, która pełni funkcję zabezpieczenia pyłku przed po całym opakowaniu. Ja aplikuje go na top No Wipe, czyli ten bez lepkiej warstwy.Posiada on tony fioletowe, różowe, zielonkawe. Pięknie się błyszczy, i bezproblemowo nakłada, jest on pyłkiem typu mirror. Jeden z modniejszych pyłków w ostatnim czasie, w salonie bardzo często używany do różnych zdobień. Użyłam go na dwóch kolorach białym i na rozbieloną mięte. W obu przypadkach wyglądał cudownie! Testowałam go jedynie na pastelach, i jestem ciekawa jak będzie wyglądał na przykład na jakimś neonie.
Dobrze zabezpieczony na krawędziach nie ściera się.
Możecie go dostać tu- klik. Znajdziecie go pod ID SKU:J2831


Użyłam:
- Top No Wipe Semilac
- żel Rosy z Indigo
- Strong White 001 z Semilac
- Baby Boy 169 z Semilac
- pyłek neon aurora



i tu także użyty na kolorze pudrowego różu i n pastelowym fiolecie



Jego cena to 12 zł, $3,29, wysyłka jest darmowa w przypadku zakupu więcej niż jednego produktu, zazwyczaj trwa dostarczenie jej 2-4 tygodnie, ja na swoją podobnie czekałam.

Mam także kupon na 10% off: MONSTER90

Lubicie takie pyłki? Ile ich macie w swoich zbiorach?

12 komentarzy:

:)